eight-technics-for-better-campaigns-750x450

دلایل سرمایه‌گذاری بیشتر روی هدفگیری مجدد

هدفگیری مجدد، یکی از سرویس‌‌های کاربردی برای آگهی‌دهندگان تبلیغات آنلاین است که قبلا مطالبی در مورد شیوه کارکرد آن و همچنین تاثیر آن بر بازاریابی آنلاین کسب‌وکارها نیز مطالبی آورده‌ایم . اگر همچنان متقاعد نشده‌اید که از هدفگیری مجدد استفاده... ادامه مطلب

bespar-case-study

این روزها چطور باید بفروشیم؟!

سال‌ها پیش ما می‌توانستیم یک محصول بدرد نخور تولید کنیم و با تبلیغات تلویزیونی به بازارش رونق بخشیم. صابون تولید می‌کردیم و تبلیغات تلویزیونی می‌دادیم. می‌گفتیم صابون ما خوب است و همین برای مشتری کافی بود. تبلیغ را می‌دید و... ادامه مطلب

iStock-491713206_640x400

نرخ تبدیل بی‌سابقه به واسطه طراحی بنر و صفحه فرود صحیح

یکی از اهداف آگهی دهندگانی که در زمینه نیازمندی و تبلیغات به فعالیت می‌پردازند، افزایش ثبت نام در مرحله اول و ثبت یا سفارش آگهی در مرحله بعد است. در ادامه این مطلب یکی از کمپین های موفق در این... ادامه مطلب

Phone-shopping-cars-750x450

قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی

استفاده بهینه از قدرت محتوا و بازاریابی در رسانه های اجتماعی، می تواند به میزان موثر و قابل توجهی تعداد مخاطبین و مشتریان شما را افزایش دهد. اما شروع این کار بدون داشتن تجربه کافی و دیدگاه مناسب اندکی سخت... ادامه مطلب

content-marketing-history-750x450

واقعیت ناگفته در مورد تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که بازگشت سرمایه خوبی هم به همراه خود دارد. این کانال بازاریابی برای هر کسب‌وکاری مفید است؛ چه برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا و چه برای کسب‌وکارهایی که به بلوغ رسیده‌اند.... ادامه مطلب