نرخ تبدیل بی‌سابقه به واسطه طراحی بنر و صفحه فرود صحیح

یکی از اهداف آگهی دهندگانی که در زمینه نیازمندی و تبلیغات به فعالیت می‌پردازند، افزایش ثبت نام در مرحله اول و ثبت یا سفارش آگهی در مرحله بعد است. در ادامه این مطلب یکی از کمپین های موفق در این زمینه معرفی و بررسی می‌شود که توسط کسب‌وکار نوپایی به نام بسپار طراحی و اجرا شده است.

معرفی مشتری:

بسپار یک سایت تازه تاسیس در زمینه نیازمندی‌های املاک و صنعت ساختمان ایران است. نیازمندی‌های صنعت ساختمان، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ویژه انبوه سازان، شرکت‌های ساختمانی و فروشگاه‌های مصالح ساختمانی و معماری و دکوراسیون از اموری است که بسپار مستقیما روی آن تمرکز کرده.

چالش:

بسپار به عنوان یک کسب‌وکار نوپا، در خود نیاز به افزایش ثبت نام در وبسایت خود و همچنین افزایش ثبت آگهی را احساس کرده بود. به این منظور به دنبال راهکاری بود تا با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری بتواند به این دو هدف مهم برسد.

راهکار:

بسپار تبلیغات کلیکی وبسایتش را در پلتفورم تبلیغاتی ای‌نتورک با بودجه ۷۰۰ هزار تومان شروع کرد، طراحی بنر و صفحه فرود بسپار توسط تیم دیزاین ای‌نتورک و با مشاوره کارشناسان ای‌نتورک انجام شد.

در زیر بنر و صفحه فرود کمپین پسپار را مشاهده می‌کنید که به وضوح، هویت برند بسپار در این دو قابل مشاهده است و همخانی چشمگیری با برند بسپار دارند. تعیین عملکردهای محدود (Action) و دکمه‌های فراخوان (Call-to-Action) حساب شده، از مورادی هستند که روی بازخورد نهایی این کمپین تاثیر مثبت گذاشته‌اند و به گونه‌ای معین شده‌اند که هدف نهایی،‌ یعنی ثبت‌نام مرکزیت داشته باشد و در ادامه سفارش آگهی در بسپار نیز صورت گیرد.

نتیجه:

بازخورد بسیار خوبی از این کمپین حاصل شد و با توجه به بودجه صرف شده و همچنین محدود بودن مخاطب هدف،‌ بسپار توانست در کنار برندسازی برای کسب‌وکار خودش نیز به اهدافی که اول به آنها اشاره کردیم هم دست پیدا کند.  در پایان این کمپین تبلیغاتی و پس از آنالیزهای صورت گرفته، متوجه شدیم که ۲۰ نفر در وب‌سایت بسپار ثبت نام انجام داده‌اند و سفارش ۱۵ نفر از آنها نیز ثبت شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *